Dziś (4 listopada 2019 r.) rusza kolejna edycja Konkursu na Kartkę Bożonarodzeniową dla dzieci pracowników UZ organizowanego przez Biuro Promocji i Dział Socjalny Uniwersytetu Zielonogórskiego pod patronatem Akcji Uniwersytet Dzieciom.
W konkursie mogą wziąć udział dzieci urodzone w latach 2003-2016.
Jak co roku najciekawsze prace zostaną nagrodzone w czterech kategoriach wiekowych, a przede wszystkim wydrukowane w formie pocztówki i rozesłane przez JM Rektora z życzeniami świątecznymi do firm i instytucji w kraju i za granicą.
Na konkurs należy dostarczyć tylko jedną pracę, maksymalny format projektu kartki nie powinien przekroczyć A4. Praca powinna być wykonany techniką umożliwiającą skanowanie (narysowana kredkami, namalowana farbami, wyklejana, wydzierana itp.).
Prace należy przekazać do Biura Promocji najpóźniej do 22 listopada br. wraz z wydrukowanymi i podpisanymi oświadczeniami i załącznikami, które są do pobrania poniżej.
Prace bez wymaganych dokumentów nie będą przyjmowane i nie wezmą udziału w konkursie!
Dla uczestników konkursu przygotowano niespodzianki.
Zapraszamy!!!
REGULAMIN KONKURSU NA KARTKĘ BOŻONARODZENIOWĄ
§ 1
Postanowienia ogólne
§ 2
Uczestnictwo w Konkursie
urodzone w latach 2003-2016 (zwane dalej „Uczestnikami”).
§ 3
Zasady i przebieg Konkursu
w § 4 ust.1.
§ 4
Nagrody
§ 5
Postanowienia końcowe
Alicja Rapicka, lat 7
Małgorzata Belica, lat 13
Jakub Szymański, lat 14
Natomiast prace wszystkich pozostałych trzymały wyróżnienie w konkursie. Swoje prace nadesłało 271 młodych artystów. Jurorami w konkursie byli studenci z Parlamentu Studenckiego UZ: Liwia Litecka, Martyna Konieczna, Krzysztof Joks.
Młodym artystom serdecznie gratulujemy!
Wystawę wszystkich prac wszystkich będzie można oglądać od 3 grudnia w budynku Rektoratu (ul. Licealna 9) w holu przyziemia. Zapraszamy!
Na wszystkich uczestników czekają upominki.
Taloniki na paczkę będą do odbioru w Biurze Promocji UZ (ul. Licealna 9, pok. 05) od poniedziałku, 2 grudnia oraz bezpośrednio w Lubuskim Teatrze, przed spektaklem. uwagi na dużą liczbę uczestników zapraszamy przede ws